Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...

05.06.2007 21:13
#1 Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Forums-Senator/in

http://dechileacuba.blogspot.com/2007_05_01_archive.html

In Antwort auf:
Kuba


Mir sie guet im Land vom Fidel acho. Am Flughafe hei sie zersch mau Drogehuend um z' Gepaeck la zirkuliere. Zum Glueck hei mir uesi Cocablaetter z'Lima gla. Die erschte Taeg hei mir in Havanna verbracht. Hei e schoeni Casa particular, e Privatunterkunft, ir Altstadt gfunde. Es het wunderschoeni auti Kolonialhueser, im Zentrum teils renoviert, doch viu haub verfalleni, gseht eifach schoen us. Ueberau gseht me o die aute Autos, die si scho u cool. Am Abe spiut i jedere Bar e Band, isch aube u super Stimmig gsi.
Scho am erschte Tag si mir ine Touri-Falle grasslet. Zwe Kubanerinne i uesem Alter hei ues gfragt, ob mir mit ihne as Salsafestival woeuge, es sig dr letscht Tag. Mir si mitgange. Zersch si mir eis ga zieh, hei natuerlech muesse zahle, u sie hei ues duerend verzeut, dass itz de no meh Luet choeme, etc. Sie hei o immer wieder erwaehnt, dass sie wuesse, wo me zu billige Zigarre chunnt. Vom Festival wit u breit nuet in Sicht. Naja, hei ues no nid viu derbi daenkt. Ersch wo mir de witers si u ire Wohnig glandet si, hei mir gschnaut, was abgeit. Sie hei ues eifach gfaeutschti Zigarre woeue adraeihe. Zum Glueck hei mir muesse warte, es si no grad zwe anderi Touris ir "Beratig" gsi. Mir hei d'Flucht ergriffe. Dusse uf dr Strass hei sie de ploetzlech no woeue, dass mir mit ihne Milch goe ga choufe. Doch mir si gange. Es paar Minute spaeter uf emene Baenkli im Park si mir wieder vomne Kubaner agsproche worde, het wieder mit ues a das Salsafestival u Milch woeue. Si ne chum meh los worde. I dene paar Taeg in Havanna si mir no mehrmals aquatscht worde, doch sie hei de aube schnaeu ufgae, wenn sie ghoert hei, dass mir dae Trick kenne. Mir sie ues i de erschte Taeg wuerklech wie Milchkueh vorcho, durend het wieder oepper oeppis vo ues woeue. U we mir ihne oeppis gae hei, hei sie no grad meh woeue. Das het ues grad chli abgloesche. Itz si mir in Trinidad, hie isch es viu agnaehmer, ruehiger. Am Abe spiut immer e Band uf emne Platz unter freiem Himmel, isch eifach u gmuetlech. Geschter si mir mit emne private Taxi, emne Ford us em Jahr 1948, zum Strand gfahre. E wuerklech aute Karre, me het z'Gfueuh, es ghei naechschtens aus usenand. Dr Bode isch fasch duere groschtet, het Loecher, dr Motor toent gar nid guet, d'Tuere goe teils nuem uf etc. Aber es isch u luschtig, mit somne Auto z'fahre. Leider het ues de am Strand e Polizischt gseh usstiege, so Privattaxis si eigentlech nid erloubt, dr Fahrer chunnt Schwierigkeite ueber, d'Touris nid. Dr Taxichauffeur het ues de furt gschickt u das greglet, het ne oeppe bestoche, de am Abe isch er ues wieder cho abhole. Das isch scho no schreg. Mir gseh eh no nid so duere, wies hie wuerklech funktioniert. Hei scho so viu ghoert u glaese. Z'Havanna hei mir z.B. mehreri Stund nach emne Lade gsuecht, wo Sunnecreme verchouft, si de imene Nobelhotel fuendig worde. Es het nume wenig Laede, mit nume wenig Produkt, i dene cha me o nume mit de spezielle Pesos zahle.
Es git zwar Internet hie, doch es isch soumaessig tuer u langsam. Drum schribe ig nume e Blogitrag u keni persoenleche Mails. I hoffe, i cha nech es anders Mau antworte. Merci fuer oei News u Brichte us dr Heimat!

Liebi Gruess, Sonja


 Antworten

 Beitrag melden
05.06.2007 21:36
avatar  ( Gast )
#2 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
( Gast )

gell do glodsch.


 Antworten

 Beitrag melden
05.06.2007 21:46
#3 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Rey/Reina del Foro

In Antwort auf:
Scho am erschte Tag si mir ine Touri-Falle grasslet.
In Antwort auf:
Anstrengend, aber schön zu lesen- die nehmen's lockerWeiter geht's in Baracoa...

Die letschte Taeg si mir in Baracoa gsi, e chline Ort, chli abglaege, het di groeschti Luftfuechtigkeit vo ganz Kuba (schwitz, schwitz). Mir hei uese privat Chauffeur gha, dr Sohn vo uesere Casa, mit emne coole Flitzer. D´Faenschterschibene hei mir aube ersch usserhaub doerfe abela, waeg dr Polizei, derbi faut sis Outo so uf, es wuesse eh aui, dass aer Touris ir Gaegend ume fahrt. Am Strand isch es u ruehig gsi, abgseh dervo, dass mir immer wieder oeppis haette soeue choufe, Kokosnuess (derbi hei mir se gar nid so gaern), Ananas (eifach super suess), Banane, Ketteli, etc. Am Strand hei mir es Paaerli, wo mit ues im Bus gsi isch, troffe. D´Bohnestange u Tomate, e Kubaner vo Havanna mit sire japanische Fruendin, het Tomoko gheisse. Mir si aui zaeme aube am gliche Platz gsi, mit zwe eutere Italiener. Es isch wie klar gsi, dass me sech am naechschte Tag wieder dert trifft. Am Abe si mir zaeme furt, es si de no Kubaner bi ues gsaesse, wo mir am Vortag hei lehre kenne. Da sie ire Band si, hei sie fuer ues gsunge u gspiut, so richtig zfriede u gmuetlech (dr Rum isch o i Stroeme gflosse). Mir hei no nie so viu glachet wie i dene Taeg. Das isch eifach z´Schoene hie, ueberau wird chli musiziert, tanzt, me trifft jenschti Luet, ganz spontan.
Einisch si mir doch tatsaechlech no ga wandere, i dere bruetende Hitz. Si uf ene chline Baerg ufe, 2 Stund, hei gmeint, mir choeme nie a. Derbi hei mir eigentlech nume zumene Wasserfau woeue, hei ues de aber la ueberrede, o no uf dae Hoger z´ga. Derfuer isch de d´Abkuehlig unter em Wasserfau umso schoener gsi!
Itz si mir zruegg in Santiago de Cuba, leider, aber ues isch z´Gaeud usgange, het no grad glaengt fuer e Bus.

Quelle: http://dechileacuba.blogspot.com/2007/06...aracoa-gsi.html

Toleranz als gesellschaftliche Tugend wird meist von denen gefährdet, die unter ihren Schutz fallen...

 Antworten

 Beitrag melden
05.06.2007 22:05
#4 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Rey/Reina del Foro

So ä schwääbsch. Na dah genndsch bleede währn.


 Antworten

 Beitrag melden
05.06.2007 22:15 (zuletzt bearbeitet: 05.06.2007 22:15)
#5 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Top - Forenliebhaber/in
Ick lach mir wech. Da ham die Jungs ja echt wat jesehn in die kurze Zeit. Aba det is ja der absolute Hamma: D´Bohnestange u Tomate, e Kubaner vo Havanna mit sire japanische Fruendin, het Tomoko gheisse. D´Bohnestange u Tomate, e Kubaner vo Havanna mit sire japanische Fruendin, het Tomoko gheisse.
Det kannig Euch sajn: uff Cuba jibt det imma noch ne kleene Steijerung, ick meene wat man da so mitkricht mit de Einheimischn.

saludos
hermanolito


Todo hermano se interesa por una hermana, sobre todo si esa hermana es de otro.

 Antworten

 Beitrag melden
06.06.2007 08:38
avatar  Moskito
#6 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Rey/Reina del Foro

In Antwort auf:
So ä schwääbsch.

Kein Schwäbisch sondern Schwizerdütsch...

S


 Antworten

 Beitrag melden
06.06.2007 13:13
#7 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
normales Mitglied

Das ist Schwiizerdütsch aus der Region Bern. So, jetzt habt ihr das von einem Schweizer geklärt bekommen. Ich persönlich finde diese Dialektschreiberei ein wahres Armutszeugnis. Wenn ein Schweizer sich der harten deutschen Grammatik nicht stellen möchte, schreibt er auf Schweizerdeutsch. Weil keine offizielle Sprache, muss man sich auch nicht an irgendwelch Regeln halten, so lautet die Rechnung.

Grüsse aus der Schweiz

Surferboy


 Antworten

 Beitrag melden
06.06.2007 13:24
avatar  Moskito
#8 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
Rey/Reina del Foro

In Antwort auf:
So, jetzt habt ihr das von einem Schweizer geklärt bekommen.
War eigentlich schon geklärt ich finde es aber nicht schlimm, mal was in Dialekt zu schreiben, für uns Deutsche hört sich das Schweizerisch immer irgendwie lustig und sympathisch an, mit den ganzen 'lis' am Wortende, z.B. "s'Trämli" statt "die Strassenbahn".

S


 Antworten

 Beitrag melden
06.06.2007 14:07
avatar  guzzi ( gelöscht )
#9 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
guzzi ( gelöscht )

surferboy,

du weisch ja was uf Bäärndüütsch Schnägge heisse.

das sii juufliii Cheeeiiibä

Aus dem oberen Ämmitauu kommen sie nicht, finde es aber toll mal sowas zu lesen, da es viel schwerer, mit grösserem Aufwand zum schreiben ist, als das Schrift Deutsch. Was am tollsten ist, sie schreiben eben so wie sie es sehen, ohne rosarote Brille


 Antworten

 Beitrag melden
08.06.2007 09:09
avatar  el carino ( gelöscht )
#10 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
el carino ( gelöscht )

In Antwort auf:
ich finde es aber nicht schlimm, mal was in Dialekt zu schreiben,

super! kann können wir auch bald mal was in sächsisch verfassen.


 Antworten

 Beitrag melden
08.06.2007 10:22
avatar  guzzi ( gelöscht )
#11 RE: Echte Herausforderung für die Preiss'n: Kuba-Reisebericht ...
avatar
guzzi ( gelöscht )

Da haben wir wieder einen Vorteil als Schweizer, wir verstehen die meisten Mundarten, was mir am meisten Mühe macht ist das Plattdeutsche, von den moin, moin.


 Antworten

 Beitrag melden
Seite 1 von 1 « Seite Seite »
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!